بیماری کلیه پلی کیستیک چیست و چگونه آن را درمان توسط طب چینی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری کلیه پلی کیستیک چیست و چگونه آن را درمان توسط طب چینی

بیماری کلیه پلی کیستیک و چگونه آن را درمان توسط طب چینی چیست؟ همانطور که همه ما می دانیم، PKD یک نوع بیماری کلیوی ژنتیکی است و آن را سخت به درمان است. بسیاری از درمان این بیماری با هدف تسکین علائم این بیماری است، اما طب چینی می تواند این بیماری را از ریشه آن را کنترل کنید.
بیماری کلیه پلی کیستیک چیست؟
بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) یک اختلال ژنتیکی است که با رشد کیست های متعدد در کلیه است. کلیه ها دو عضوی، هر مورد به اندازه یک مشت، واقع در قسمت بالای شکم یک شخص، به سمت عقب می باشد. ضایعات کلیه فیلتر و مایع اضافی را از خون به شکل ادرار. آنها همچنین مقدار معینی مواد حیاتی در بدن تنظیم. هنگامی که کیست در کلیه را تشکیل می دهند، آنها را با مایع پر شده است. کیست PKD عمیقا می تواند بزرگ تر ببینید کلیه در حالی که جایگزین بسیاری از ساختار طبیعی، و در نتیجه کاهش عملکرد کلیه و منجر به نارسایی کلیه.
چگونه به درمان بیماری کلیه پلی کیستیک توسط طب چینی؟
پزشکی میکرو چینی به عنوان یکی از نوآوری های سنتی طب چینی می تواند درمان های سه راه PKD.
1.To کنترل رشد کیست، مواد اولیه دارویی را می توان در ضایعات به طور مستقیم کار می کنند، مهار ترشح مایع وزیکول، anteing رشد سلول های اپیتلیال کیسه و کاهش ضایعات ثانویه.
2.To درمان کیست بزرگ، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است از توابع گشاد رگ های خونی، بهبود گردش خون، معکوس کردن اختلاف فشار بین مایع در رگ های خونی اطراف کیست و کیست مایع، به طوری که مایع داخل کپسول می توان به تدریج به گردش خون گرفته و در نهایت از بدن حذف با ادرار.
3.In علاوه بر این، در طول فرآیند از درمان، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy پشتیبانی برخی از مواد مغذی مانند اسیدهای آلی، ویتامین ها و غیره برای تعمیر کلیه، به طوری که می توان آن را جلوگیری از خراب شدن کلیه و ترمیم سلول های آسیب دیده ذاتی کلیه .
اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد طب چینی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان PKD، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: